Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Maria - 27 februari 2010 20:22

 


Why oh WHY ska jag alltid vara med på vimmelbilder när jag är ute!!!!


I övrigt en mkt trevlig kväll i går. Öl och vin hos rudi med anna och chongi och sen vidare ner till altona. Där jag inte varit 3-4 år, MINST. Stället var sig likt. fullkomligt. Men var faktiskt trevligt att träffa gamla bekanta. Dock förstår jag inte att när jag ska dricka så DRICKER jag verkligen. Var pinsamt full, men förhoppningsvis sa eller gjorde jag inget för himla dumt.

Eller ja en sak VET jag att jag gjorde som var dum. Stack hem till *beeeep* mitt i alltihopa och skulle "ta en öl". Var trevligt att träffa honom igen dock. jag gillar snubben, och har insett att det var faktiskt inte han som var svinig, jag var ju precis lika svinig tillbaks.

Ibland undrar jag om jag är en kille.


Sen hade jag och rudi nån märklig efterfest. Där jag bland annat sprang runt i bara tights och bh och rudi skadade läppen. och tydligen hade jag skickat massa smsm med, pinsamma pinsamma jag.


aaaanyhow, jag har ALLTID kul när jag festar. och det kan jag väl få ha?

när mitt liv är så miserabelt i övrigt?

spit är lösningen på alla problem.

det vet ni väl.


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards