Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Maria - 11 februari 2010 22:23

 


Såg den där nya serien på 6:an, "Vampire diaries". Endast för att jag läste böckerna när jag var typ 14(?). Den var väl ingen höjdarserie, typ "twilight". Snygg mystisk kille flyttar till ny stad blir kär i snygg brunett. killen visar sig vara vampyr och dom blir kära. och det är ju lite jobbigt för han vill ju bara suga hennes blod. osv osv.

ALLA gillar vampyrer nuörtiden, är lite på modet. trendigt liksom. När jag och Malin hade våran extrema vampyr-period nån gång på 90-talet var det ingen annan som gillade det.

dom tyckte vi var konstiga. jag brukade måla med rött nagel-lack på min hals och vi kollade på ALLA vampyrfilmer och läste ALLA vanpyrböcker vi kom över.

var en rätt charmig tid det där.

vi klädde oss konstigast på hela skolan, lekte med ouijabräden varje helg och sålde även våran själ till djävulen en gång minns jag.


hade ni nån sån där "tonårsrevolt"?

Av Maria - 11 februari 2010 22:14

jag och Axel och josse (plus en sovande Emma) röjde runt i sandras tvrum när hon var och handlade. Axel favvo-låt var den här(han dansade som en galning med mig, med solbrillor på):


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards