Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Maria - 14 februari 2010 02:23

 


Min lördag har spenderats med migrän. Det började i natt, lite efter N kört hem. Vi ade druckit lite rödvin, så det var väl antagligen det som satte i gång det.

har legat på sängen och skakat och haft hundra spikar som hamrats in i min hjärna och kräkts en gång i halvtimmen. Jag vill verkligen dö när jag får såna riktiga elaka attacker. det gör så ont så man gråter och kravlar runt på golvet och vet inte vart man ska ta vägen eller ta sig till.

och eftersom jag kräks så mkt när jag har mgirän så är de heller ingen mening att ta tabletter. och den där nässprayen som finns på apoteket mot migrän kostar 200, och går att använda TVÅ gånger. så det blir alldeels för dyrt när man har mgrän så ofta som jag.

läste dock att man kan ta en förebyggande spruta en gång om året, för att slippa attacker. kanske skulle va nåt värt att kolla upp.


piggnade till vid åtta-tiden i kväll, så jag har inte hunnit göra sådär jättemkt kul med min lördag. är hemma själv och njuuuter av det. har pysslat lite med disk och tvätt och dessutom lagade mat för en liten stund sen. lär ju aldrig somna i dag, med tanke på att jag legat i sängen sen i natt. och bara gått upp för att spy.


hade kontakt över nätet med ett gammalt ex i dag. han berättade att han hröt rykten om mig.

Att jag går på massa starka droger och dessutom prostituerar mig i kristianstad.

HA HA HA. gud vad folk kan hitta på när dom har tråkigt.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards