Alla inlägg under februari 2008

Av Maria - 3 februari 2008 19:13

För jag ska åka till stockholm!


Jag hatar sölvesborg, jag hatar alla töntar som tycker det är häftigt att alla känner alla och alla har legat med alla. jag tycker bara om 8 personer i sölvesborg.

Resten är jag inte så himla förtjust i.

Av Maria - 2 februari 2008 19:06

På gott humör i dag. Det är ju kul att man hänger med i svängarna och så där. Trött som fan dock, jobbat i dag och ej sovit i natt. Var kaos i natt. Fick världens migrän anfall, som satte i gång på allvar vid 2-3 tiden. Satt uppe i soffan och bölade för jag hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Och sen rev jag ut hela hela medicinskåpet för jag gav mig fan på att vi skulle ha nån sorts värktablett. Hittade nåt som såg precis ut som ipren och tog ett par stycken. Sen kommer pappa med att det var ju för fan hans mediciner mot hjärtflimmer, och ville ringa giftcentralen och härja. Och well, efter många om och men somnade jag sittandes mot soffkanten vid fyra. Och sen ringde klockan kvart över fem. Kul kul.

Fast har konstigt nog varit pigg och glad på jobbet! I går mådde jag skit och i dag är jag hur glad som helst. Har lett mot alla på stan, och småflirtade på ica och skojat och pratat med alla. Tänk vad skönt om man kunde ha ett JÄMNT HUMÖR. ja ja det är ju tur att jag inte håller mig under ytan särskilt länge varje gång.

I kväll skulle jag in till stan och dricka öl. Orkar jag? Ska äta lite smågodis och fundera på saken.

Av Maria - 1 februari 2008 20:14

Jag mår inte så bra. Har grym migrän och känner mig ledsen och hänngig. FAN med! Precis när man tror att man besegrat demonerna så slår dom till igen. Det bara slår mig ibland, vad sysslar jag med? Vart är jag på väg??

Ska låsa in mig och gråta lite till. Vill inte träffa några folk. alls.

Av Maria - 1 februari 2008 13:40

Har precis krängt i mig 3 frallor, på 1 sekund ungefär. Helt utsvulten, mr.G hade ingen frukost hemma som vanligt! Sen var jag och solade och handlade lite veggie-mat. Jag är väldigt party-sugen i dag, men få hålla mig. Ska jobba i helgen. Ska nog laga lite potatisgratäng i kväll och kolla på nån film eller nåt.


Jag är rädd för min busschaufför. Helt ärligt. han har flera gånger under det senaste året kommit med skamliga förslag, låter alltid mig åka gratis och ger mig kuponger värda flera hundra, och kör mig till krokås fast bussturen inte ens går dit. Först tog jag det som en komplimang bara, han sa ju bara att jag var vacker och så där. Rätt oskyldigt.

Men nu har det tagit större former liksom. Han sa i dag att hans fru och han brukade titta på mig på stan och fantisera om mig och så där. Jag hatar att åka själv med honom. Pappa säger att jag ska anmäla honom. Men han har ju inte GJORT nånting. än i alla fall.

Väldigt obehagligt det hela.....


Nu väntar kaffet och ciggen! och sen ska sandra komma in med nybakad rulltårta...mmmmmmm

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards