Alla inlägg under juni 2009

fan

Av Maria - 16 juni 2009 22:16

Var SNÄLL mot mig NÅN JÄVLA GÅNG FÖR HELVETES JÄVLA!

Av Maria - 16 juni 2009 22:14

Nu är jag så där självmordsbenägen igen.

Av Maria - 15 juni 2009 22:41

Precis när man slutat tänka på dig, så börjar du höra av dig igen.

Och jag är alldeles för jävla svag....jag vet ju att du inte är bra för mig..

fan med.

Av Maria - 15 juni 2009 17:39

Japp, så har denna helgen med sprungit förbi.

I lördags hade vi möhippa för sandra. blev väldigt väldigt lyckad!! Och det allra roligaste var sandras min när vi kom och kidnappade henne, inte en jävla aning hade hon haft!

Dock fick vi ta det lite lugnt eftersom hon är gravid igen, och inte får dricka alkohol. Så det blev god middag på altona, och blommor och presenter. och självklart hade vi klätt ut henne lite med, he he. maddes 60-tals klänning och en hemmagjord lång slöja i håret. Så fin var hon!...bilder kommer sedan, när jag fått bilderna av madde. Då jag inte äger någon fungerande kamera själv.

Sedan bar det ner till Räkan, där hennes blivade man också var ute på svensexa.  Och trots att räkan är ett jävla skitställe så tycker jag ändå vi hade riktigt roligt. Var lite skojiga folk där i alla fal.

Så möhippan var vi alla nöjda med, inte minst bruden!


Och i går var en rätt tråkg söndag så jag och sandra slängde in axel och oss själva i bilen och stack till ekohallen. Och jag handlade en himla massa skit som vanligt när jag är där. ääääälskar ekohalllen! Skulle faktiskt kunna köpa hela affären.

Bland annat köpte jag i alla fall hårfärgningsmedel. "Höstbrun" hette den, lät ju jättefint! Men i mitt hår sen, så blev det typ röd-oranget. Inte så himla fint. Men det får fan va så tills jag tyar färga om det igen.

Så jag får leka apelsin ett tag helt enkelt.


Denna veckan har mkt på sitt schema.

Och nästa vecka börjar jag jobba.


yes yes...nu ska jag käka qournfärs. det ni! 


Av Maria - 12 juni 2009 17:50

Jag fattar inte varför jag känner mig så himla nere vissa dagar. Inte över nån egentlig anledning, men ibland bara slås jag av meningslösheten i allt.

Och jag vet inte längre vad jag ska sträva efter.

Ibland vet jag inte alls vad jag har för mål. Jag brukar ha som mål att skaffa familj och leva det där trygga livet som dom flesta vuxna verkar göra.

Men ibland undrar jag om jag ens vill det. Femti procent av äktenskapen går i kras, man går varandra på nerverna efter många år tillsammans. barnen blir skilsmässobarn och när man tror man aldrig mer ska behöva leta efter kärlek igen, så måste man börja om från början. När man kanske är ganska gammal.

Och tanken på att gå till 7-16 jobb varje dag, komma hem, mata ungar,städa, laga mat, rutinmässigt fredagsmys, ikea, volvo, vovve, villa....ibland känns det bara enormt....tråkigt. tryggt javisst. men MENINGSFULLT? jag vet inte.


sen gör man samma sak tills man blir pensionär, sen läggs man in på hem. sen blir man gammal och dör.

och det var det hela. 


Men jag vet inte vad man annars ska göra?


Nu vankas det pizza i alla fall. yummie. sen är det final i "Talang". Icke att missa.

och i morron händer det grejer. 

Av Maria - 11 juni 2009 22:00

Ja jag har en liten bekännelse faktiskt.

I dag köpte jag även ögoncreme på apoteket.

mot RYNKOR!!!


Det är inte lätt att närma sig 30. 

Av Maria - 11 juni 2009 20:13

I dag handlade jag för 1000 kronor i stan. och faktiskt inget onödigt alls. Bra grejer jag behöver som sagt.

Och jag blev så glad när jag skulle hämta mina mediciner och jag fått FRIKORT, äntligen!! Dom medicinerna är svindyra i vanliga fall.


Så i kväll blir det lyx. jag ska duscha, med BALSAM. och smörja in mig med bodylotion i stället för solkräm, och ta KVINNO-deodorant. och sen ska jag tvätta bort sminket med RIKTIGT borttagnings-medel, och tvätta ansiktet med tvål som är gjord för precis ansiktet. och sen ska jag äntligen tandtråda mina tänder igen, och munskölja!

och sen FAST jag tvättat bort sminket ska jag lägga en riktig fest-makeup med mitt nya smink. bara för att jag KAN!!

Och sen ska jag väl mest kamma håret resten av kvällen, och njuta av att det går att kamma. och kanske tilloch med blir lite lent igen.

och icke att förglömma, i morron kan jag ätnligen börja med dom BRA anti-deppen igen!!!


japp att så lite kan göra en lycklig. trevligt.

Av Maria - 11 juni 2009 19:35

Jag och dennis flamsade med hans webcam, för fullt i dag:

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards