Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Praktik-jakt

Av Maria - 22 februari 2010 19:37

Var hos jobbcoahen i dag igen, vi kom fram till att en praktik på ett ställe jag verkligen VILL jobba på är bästa lösningen just nu. fram tills sommarjobbet börjar.

Och ska förska hitta ett boende för yngre människor med psykiskt funktionshinder, det är något som jag verkligen verkligen skulle vilja prova på. Och det är bra att få in en fot nånstans till än bara inom äldrevården.

Och jag ska vara så DUKTIG och jobba så hårt så dom inte kan anat än anställa mig sen!!..:D

Efter det körde jag och Sandra hem till Susanne och hälsade på och blev bjudna på våfflor och kaffe. så himla gott. jag har märkt att jag äter så mkt jag bara kan få ner när jag blir bjuden på ätbara saker hos andra, för att jag ska hålla mig mätt som möjligt, eftersom det nu inte finns knappt nåt ätbart i hela huset här.

Pappa har inga pengar, jag har inga pengar. Men pappa kan ju äta hos sin flickvän i alla fall. Vetifan vad jag ska leva på resten av veckan. Litet ångest-moment det där. cigg och annat KAN man klara sig utan när man inte har pengar, men mat?...man måste ju äta?

Så hojta till när det vankas käk hemma hos er så kommer jag som ett skott!..:P


Ska fortsätta kolla upp lite möjliga praktikplatser nu. finns ju så många intressanta ställen!! läääängtar tills min praktik börjar!

göra nåt vettigt och meningsfullt igen, och känna mig behövd, även om det är obetalt.


Tjingelings



 
 
Maria

Maria

23 februari 2010 08:28

Det låtter jättebra med sånt boende. Hoppas du kommer in på ett sånt och att det verkligen kommer att hjälpa dig..

http://www.yamas-my-life.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards