Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 22 februari 2010 17:08

Nån som kan tänka sig att bjuda mig på middag?

kylskåpet är helt tomt här.

Av Maria - 21 februari 2010 20:44

Av Maria - 21 februari 2010 16:44

Hur FAN kan någon skicka en sån kommentar ens!!!


blir så jävla ledsen.=(

Av Maria - 19 februari 2010 17:22

Det är konstigt att man kan gå från superglad till supernere under loppet av en dag.

I går var jag glad och uppåt och kramig och pratig och allmänt lycklig faktiskt.

i dag vill jag inte leva.

dom här kraftiga humörsvängningarna tar knäcken på mig. jag klarar snart inte av det mer.

att aldrig kunna njuta av domn dagarna jag är glad, för oron finns där alltid att i morron kan jag vara självmordsbenägen igen.


jag blir så trött.

Av Maria - 18 februari 2010 20:32

Var på socialen i dag, och har ansökt om bidrag. så nu återstår att se om jag får det beviljat, tar några dagar. hoppas hoppas!!


när jag varit där gick jag hem en sväng till dennis och fredrik. har inte sett dom på ett tag. så det var mkt trevligt.

sen när jag kom hem var det direkt i väg på kalas hos sandra och ola. eftersom ola fyller 34 i dag. var nice, med massa goda kakor och tårta. sandra är BÄST på att ordna kalas!


och nu är jag helt slut. sovit dåligt om fan i natt men vägarde ta sömntablett. jag SKA fixa att sova naturligt. i alla fall lite då och då.


har inte mer at komma med i dag.men JÄVLAR vad många besökare jag har fått på enaste. vad har hänt? hur hittar ni hit?..:O:O

Av Maria - 17 februari 2010 22:06

Funderar på att färga håret rött igen...hmmm...vad tycker ni?

 

Av Maria - 17 februari 2010 20:02

ENDA bra låten Metallica har gjort:


Av Maria - 17 februari 2010 16:32

Började med lyrican efter ett ar veckors uppehåll, eftersom jag inte haft råd att hämta ut den.

och som vanligt när jag inte tagit dom på ett tag, blir jag hög som ett hus dom första dagarna. inte så kul som det låter. har tappat saker, gått in i väggar, snubblat över mattkanter, pratat sluddrigt och varit allmänt fumlig och flummig.

det går över efter ett par dagar i alla fall.


I dag har jag och martin gjort egna semlor,så himla gott!..:D

och senare ska jag följa med rudi till john när han ska göra det sista på sin tatuering, sen ska john kolla på fjädern jag har på armen ochse om det är möjligt att tatuera över den. jag gjorde den när jag var 15 och ångrade mig bara lite senare, och ångrat mig ända sen dess.

den passar inte bra på mig. fr se om jag hittar nåt coolt.

funderar även på att tatuera nåt på underamarna för att dölja dom fula ärren.

får se hur det blir.


nåja, ni fick en liiiten uppdatering i ala fall...=)

puss!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards