Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 7 maj 2008 22:01

Alltså inte mindre än 103 personer har kommit in på min sida genom att googla på "svenska självmordsguiden". Så soooorgligt...=(

Och 43 personer har kommit in på min sida genom att googla "små bröst". HAHAHAHAHAHAH.


Tja, jag ville inget annat. Just nu.

Av Maria - 7 maj 2008 21:33

För jag har ändå en Led zeppelin tröja på mig och är coolast i världen.


I dag har varit en bra dag, bränt mig i solen, ätit glass och cyklat lite.

Och nu ska jag äta nyponsoppa, för jag är så jävla nyttig. 

Av Maria - 7 maj 2008 11:34

En okänd snubbe i affären sa till mig i dag att jag hade fina tänder. Är jag en häst eller?

Blev visst inget jobb i dag. Så jag får va ledig i dag helt enkelt. Jag och sandra och axel ska till skogen och fika. Och sola lite.

Lovely väder ute i dag med ju.

Trött är jag, som en gammal tant. Inte sovit mkt alls i natt, drömt mardrömmar precis hela tiden. Att min granne Jonas körde över mina katter med sin fyrhjuling. Konstig dröm, för han är så himla snäll. 

Nej, nu springer jag till skogs. Hej så länge. 

Av Maria - 6 maj 2008 21:02

Min lillebror slog mig nyss, så att jag fick näsblod.

vi har ett så sunt förhållande han och jag.

En polisanmälning skulle han ha den dumma fan. 

Av Maria - 5 maj 2008 21:24

Jo annars är det bra. Sitter och lyssnar på tibetansk munk-musik och försöker komma ner i varv. Sjukt mkt överskottsenergi. Vill göra ALLT, och gärna samtidigt och allt på en gång. Och hit och dit. Och upp och ner.

Jag är inne ett knarkar-rus utan knark.

Skönt väder, snart sommar, sweden rock, malmöööö,sommarjobb.

Kan allt detta bero på att min medicin höjts lite till? förmodlingen, men jag bryr mig inte om vilket.

Falsk lycka är bättre än ingen lycka.


Lite te kanske. Och en cigg. Och en film. 

Av Maria - 5 maj 2008 21:19

Ja jag suger verkligen på Photoshop:

Av Maria - 4 maj 2008 20:35

Japp, helgen  över igen ja Nu väntar en förhoppningsvis vecka med mkt jobb.

Varit i malmö som sagt ja. Öl, massor av öl, fika med uffe och total geografisk förvirring ha ha, 23-årsfest med lammkött, och mina byxor som gick sönder nån gång under lördag-kvällen, på rumpan, två stora revor, och det gick jag runt med hela kvällen, chrille tyckte det var skoj, full av blåmärken, sliten, bakfull, kinamat, hyrfilm. Tja, helgen har innehållt mkt. Och jag har haft skitkul. 


Men tillbaks till verkligheten nu.

Kaffe har jag satt på, och ska försöka komma i säng i tid i kväll så jag inte missar när dom ringer från vik. i morron bitti. 

Några bilder blev det tyvärr inte, har tappat bort min kamera nånstans. 

Jag känner en smygande ångest.

Jag vill tillbaks till malmö.

Jag vill bo där. Jag tror jag har bestämt mig. 

Av Maria - 2 maj 2008 13:41

Jag fick denna av Uffe, totalt klockren....KAFFE IS DA SHIIIT

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards