Alla inlägg den 8 september 2008

Av Maria - 8 september 2008 18:27

Jag vet inte varför men jag tycker vince vaughn är oootroligt sexig.

ligga lite? 

Av Maria - 8 september 2008 10:20

Gikc och la mig med en klump av ångest, och vaknade med en klump av ångest. det är inget bra tecken. Den jävla depressionen flåsar mig i nacken hela tiden. den bara väntar på att få slå till igen.

Jag har så mkt som snurrar i skallen just nu, att det liksom blivit kortslutning i hjärnan och jag slutat tänka helt i stället. vilket resulterar i att jag mest går runt i en dimma. 

jag börjar tappa lusten lite grann. vill inte jobba, vill inte va hemma,vill inte va ensam, vill inte va social, vill inte äta, vill inte gå hungrig, vill inte sova, vill inte va vaken. det vill säga att jag vill ingenting.


pappa snackade föressten om att han kunde nog fixa jobb till mig på valeo. jag lovade mig själv att aldrig sätta min fot på en fabrik. men lönen är bra, och det är mer varaktig än skitet jag jobbar med nu.

så det lutar väl åt det.


nu ska jag TVINGA mig ut att gå en runda och lite friskluft. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards