Alla inlägg den 18 september 2008

Av Maria - 18 september 2008 21:29

En alldeles bra dag faktiskt!

häng med sandra och sen med frida. kan junte bli bättre.

i morron bio, på lördag fest.  så det blir en bra helg med.


I morron ska jag till tandläkaren och jag har så ont i magen och är nervös. och jag har inte råd med nån lustgas denna gången. har väl knappt råd med bedövning.

Men jag har tandtrådat och munvattnat och borstat så jävla noga i sääääkert 3 veckor nu. så har jag några hål så ska jag fan stämma dom. 

också måste jag köpa present till noah i morron med. det lilla livet ska ha kalas på söndag. nåt som blinkar och låter, det blir säkert skitbra.


Rudi sa en sak till mig härmdagen som jag faktiskt funderat lite på. "du är en tjej som är jättelätt att bli kär i, när du är i ditt esse charmar du skiten ur en. men du är också en tjej som är jättesvår att stanna kvar hos"

det dära är ju lite av mitt dilemma.

jag blir för krävande och krånglig och bråkig och testar gränsen till max. och pallar han inte trycket, så är han ingenting att ha. har jag alltid resonerat.

kanske ska tagga ner lite. eller nåt.

 men det är ju inte riktigt min stil.


nu ska jag duscha jag luktar bara rök och stekta köttbullar.

och sen ska jag kolla på "nära och kära" som jag lånade av frida.


hugga* 

Av Maria - 18 september 2008 12:42

Nu är jag hos sandra och bakar. och ni är alla bjudna på kaffe! ;)

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards