Alla inlägg den 20 september 2008

Av Maria - 20 september 2008 13:25

Också var det lördag igen. och det betyder öl hos Rudi i kväll.

i går bjöd Frida på vegetarisk middag, och sen invigde vi hennes nya dvd. värsta dejten!...ha ha..... Noah fick sina presenter med. han blev sjääälaglad för monster jamen i miniformat och körde den över hela inredningen och välte ner alla prydnadsgrejer. så frida tyckte nog det var ett jättebra köp.


jag har så sovit sååå mycket i natt. ovanligt. men väldigt skönt. och jag är fortfarande trött. weird.

jag solade i går för första gången på länge och dom har nya rör där. jag har bränt mig som faaan! kan kan knappt sitta ner för mina skinkor är typ brännskadade. men hellre bränd än blek?...ehhhh...

också var jag ju hos tandläkaren i går med....

FYRA JÄVLA HÅL. fyra!!!...hon sa att det berodde nog på min medicin, biverkningarna är ju bland annat muntorrhet vilket leder till att man lättare får karies. så det är bara att välja, antingen må psykiskt dåligt eller ha bra tänder...

4500 landar slutsumman på. jag dog nästan på fläcken. jag har inga pengar ju...=( antingen får jag skita i att laga tänderna. eller får jag hora på stan.

det är så jävla trist att det har blivit en statusgrej med att ha bra tänder. vi fattiga har ju för fan inte råd att laga dom.

så det där gjorde mig lite deprimerad faktiskt. känns som jag har liiiite roligare saker att lägga min sista lön på.

arbetsförmedlingen på måndag. måste hitta ett bättre jobb. och söka alfakassa så jag kan stämpa dom dagar jag inte jobbar. jag tar vilket jobb som helst. man kan inte va kräsen när man är fattig. allt som ger en inkomst liksom.

nu ska jag duscha min brända kropp lite och fräscha upp mig och gå in till sandra ochb hämta mina öl.

tjingeling! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards