Alla inlägg den 13 september 2008

Av Maria - 13 september 2008 15:00

sådärja, varit ute och gått en lång runda och nu har jag duschat och sprutat parfym, och ska slänga på lite smink med.

jag tänkte på en sak. vad tycker ni om långa tjejer som har högklackat?

jag är själv 1.79 lång och har gillar att ha höga klackar, men mina högsta klackar blir jag cirka 1.87 lång. blir man för lång? känner folk sig hotade? blir man en farlig jätte liksom?

jag fick bara kommentaren av en kompis för några dagar sen. "borde du verkligen ha högklackat?". jag gillar ju det, och tycker det är fint och festligt. varför ska jag straffas för att jag är lång på förhand liksom?

aja, jag har inga djupa insiktsfulla disskusioner att komma med i dag. förutom att D är patetisk som man nästan skrattar åt honom. och jag tycker synd om hans nästa offer.


just ja, smink var det ja. och jag får väl ta låga skor i dag då, för N är kortare än mig. ha ha


puss på er! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards