Alla inlägg den 16 september 2008

Av Maria - 16 september 2008 18:11

Vilsenhet

som en tappad tråd

som jag glömt vart jag var på väg

får ni nånsin känslan

av att inte veta riktigt vilka ni är och vart ni är på väg?


en sa om om dig

att du blir kär i alla tjejer

jag kände mig inte speciell längre

men det handlar inte om dig

du var bara en marionettdocka i mitt liv

en som jag lät hälsa på

det handlar inte om nån av er


alla som jag nånsin känt nåt för

det handlar om mig

att jag måste hitta


hon den där som ska vara jag. 

Av Maria - 16 september 2008 13:39

man är aldrig nöjd. har man det ena, vill man ha det andra. och har man det andra vill man ha det ena.

eller JAG är aldrig nöjd. i förhållande känner jag mig fängslad. i singelhet känner jag mig ensam. när jag har jobb klagar jag på det, när jag är arbetslös är det världens undergång. när folk bryr sig för mycket undrar jag vad dom är ute efter, när folk inte bryr sig får jag panik. när jag umgås för mycket med människor vill jag va ensam, när jag umgås för lite med folk blir jag sällskapssjuk. när jag är kurvig tycker jag jag är fet, när jag är smal tycker jag jag är okvinnlig. 

när jag gillar någon stöter jag bort honom.

för det är så fruktansvärt jobbigt att tycka om någon.


summan av kardemumman. det spelar ingen roll hur eller vad jag gör. jag kommer ändå inte bli nöjd.

så det är bara till att go with the flow. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards