Alla inlägg den 17 september 2008

Av Maria - 17 september 2008 21:45

Pratade med Noah i telefon..."maaaiiiaa kooom hiiit..leeeka..jag ha ått ny kyckelhjälm...saaakna maaaiiiaa"...tur att nån tycker om mig i alla fall.

neeeej, jag vet att ni är många som tycker om mig. och jag tycker om er med.

utan er, vore jag ingenting. 

har skrattat mycket i dag. det är bra.

jag har många fiiina och roliga människor omkring mig. det är bra.

i dag ska jag sitta uppe hela natten.

jag vågar inte sova.

för jag drömmer så konstigt.

och du är alltid med i mina drömmar. och när jag vaknar känns det precis som vi träffats på riktigt. och det är obehagligt.

bättre att inte sova alls. sover ändå inget vidare.

så vitt jag vet inget jobb än så länge i morron så. men min ljuva mobilsignal ringer väl så fint i morron klockan sju. när dom VET att min buss går kvart över. fuckers.


i morron känner jag för att göra något extraordinärt. något jag aldrig gjort förr. helst gratis. förslag? jag börjar bli lite smått uttråkad igen. jag är hopplös med det där. ska hända nånting hela hela HELA tiden.

stå inte still för guds skull, då kör jag över dig.


ett äpple och lite tv nu. möjligtvis läsa...eller telefon....eller hoppa fallskärm...vi får se. 

Av Maria - 17 september 2008 13:38

Det finns inget mellanting för mig.

allt är svart eller vitt. kärlek eller hat.

antingen är jag uppe i det blå, eller nere under jorden.

Min psykolog sa sist att jag kan ha inslag av manodepressivitet i min diagnos. må hända. men hon sa inte vad man skulle göra åt det. om jag skulle ändra mediciner eller nåt. så det där gjorde varken till eller från liksom. 

det är tröttsamt.

jag vill bara vara normal. som ni. som du.

stabil,trygg i mig själv och om inte lycklig så i alla fall nöjd.


nu blir det te. och läsa lite.

sen frida. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards