Alla inlägg den 21 september 2008

Av Maria - 21 september 2008 18:24

jaha ja så var man bakfull igen. men det är ju söndag så. blev öl och martini och kaffegök hos ruddan i går. och jag har skavsår överallt.

och i dag var jag hos dennis och fredrik och drack kaffe och hängde lite innan jag skulle cykla hem. ja jag CYKLADE. helt sjukt. hade blodsmak i munnen på vägen hem nästan. med gammal fylla i kroppen och ingen jacka och motvind och en skev cykel. yey!

nu vill jag ha choklad och en varm dusch. och sen lite "svenska hjärtan" som jag lånade av rudis mamma.

dom hade tydligen ringt från jobbet i morse. VARFÖR SKA DOM ALLTID RINGA NÄR JAG INTE KAN JOBBA?? kan dom inte ringa på vardagar, och helst dagen innan. nej himla svårt tydligen.

jag ska skriva bort mig från vikexpeditionen och helt koncentrera mig på att hitta ett annat jobb.

rudis mamma hade något rätt intressant som jag faktiskt ska kolla upp.


och jag är på gott humör i dag. för vissa saker har rett ut sig. och det känns skönt. oftast oroar man sig såååå himla mycket i onödan.


tack och hej för mig. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards