Alla inlägg den 9 september 2008

Av Maria - 9 september 2008 10:38

Mår lite bättre i dag. har gett mig FAN på att inte ramla igen.

inget jobb i dag heller, dock fixat jobb resten av veckan. alltid nåt.

Var hemma hos mitt gamla ex alex i går och hälsade på. Han hade lite kärlekssorg så jag ville pigga upp honom lite..=)

Jag tycker inte om när folk mår dåligt. jag bryr mig ibland mer om andra än mig själv. till och med mina ex, faktiskt. vi har trots allt känt varandra i 4-5 år eller nåt.


Min nya lite nyttigare liv har börjat. inte ätit nåt onyttigt på 3 dagar. och promenerat väldigt seriösa rundor. min fina platta maga börjar synas igen. yeeey!...:D 

och jag ska fan fortsätta på samma bana. men måste bara akta mig så jag inte blir ett benrangel igen. för det är var INTE snyggt. lagom är bäst!


nu ska jag faktiskt vila lite för jag har inte sovit så bra i natt. alex bor mitt på torget och den dära stora klockan utanför ringer typ en gång i kvarten. och plus att hans cp-grannar spelar musik hela nätterna.


sen har jag en dejt nu i veckan. ser fram emot det! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards