Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Maria - 25 maj 2010 19:46

Exakt 14 dagar till jag börjar jobba, och jag börjar se fram emot det. Det tråkiga är att jag jobbar både metaltown och midsommar. Och plus att jag inte har råd med SRF i år. Så man får väl se fram emot killebom i stället, DÅ är jag ledig..:D


För varje dag reser jag mig mer och mer från botten. som sagt. lite i taget. och snart har jag rest mig helt. försöker aktivera mig och har faktiskt nåt inplanerat varje dag denna veckan.

Har rensat i min umgängeskrets och raderat dom som jag inte mår bra av. som bara utnyttjar mig. just nu tål jag INGA motgångar, och gör allt för att inte utsätta mig för det.

jag är fortfarande väldigt skör. och kliver försiktigt fram fortfarande.Men ångesten börjar försvinna och jag känner mig mera lugn och harmonisk. och jag är stolt över mig själv. att jag kämpar på. och jag försöker sätta upp mål och saker att se fram emot.

och har dessutom märkt att motion är som balsam för själen!


dock har jag migränkänningar och tror jag kommer få en alldeles underbar kväll/natt. med spyor och kall handduk på huvudet. i love migrän.

verkligen.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards