Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Maria - 28 maj 2010 23:38

Så var det fredag kväll. igen. dagarna bara flyger.

i kväll har vi grillat hos sandra, mkt gott och väldigt trevligt. sen stack jag sandra och josse i väg på bio, "sex and the city 2". Trodde inte den skulle vara så bra eftersom alla tidningar skrivit så uselt om den. Det fanns vissa delar som man kunde hoppat över men i övrigt älskade jag den. som det inbitna sex and city-fan jag är..:P

Och gårkvällen var också trevlig. med grillat (mkt grillat blir det!), folköl och film hos philip. Nya bekantskaper gillar vi! speciellt när det klickar så bra med dom..=)


Nu sitter jag hemma med ett glas vin och njuter och försöker varva ner. sömnpillrena är slut och får klara mig några dagar utan. i natt sov jag mellan 3-6. inget vidare på att sova utan piller med andra ord. det är för mkt i huvudet. så uppe i varv, som man blir av lyrican. ibland undrar jag om det inte är en skvätt amfetamin i dom.

Men jag klagar inte. jag mår fint! och det var precis vad jag behövde efter att ha velat ta livet av mig i 2 månader. är det inte konstigt vad piller kan göra? nästan läskigt. Men hellre exprimentera med substanserna i hjärnan än dö en väldigt onödig död.


och i morron väntar en fin lördag. med mkt sol hoppas jag!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards