Alla inlägg den 5 april 2008

Av Maria - 5 april 2008 15:49

Ja, jag vaknade i morse och var på otroligt gott humör. no reason at all.

Hade drömt massa trevliga saker, och faktiskt sovit nästan hela natten, UTAN piller.

 Hittade massa snyggt i kristianstad i går. både vårjacka och vårskor. och bara för det så är det ju skitväder i dag! blir dunjackan i dag med.

Rudi kommer strax och hämtar mig, sen sticker vi ner till hans place i malmö. ska tydligen lyfta in massa tv-iar(öhhhh, tv i plural???) och grejer.

tur att jag har armar som tändstickor då. 


I går kväll blev jag så arg på min lillebror för jag inte fick låna dvdn och kolla på film så jag betedde mig som en liten 5 åring. slog sönder både hans och mitt rum. också snodde jag pengar från han och tog tillbaks min oerhört fula lampa som jag inte ens vill ha.

sen gick jag ut och surade och när jag kom tillbaks var jag utelåst.

jag måste flytta!!!!!

ska tag i det innan sommaren har jag bestämt. men det känns trist att flytta med min gamla lumparbod, har bara skit. gammmal 60-tals soffa och ett egetgjort databord, och en säng som har stått i min morbrors lekstuga som är ungefär som att ligga på en brits.

men det är dags att komma härifrån nu, har snyltat tillräckligt. jag behöver mitt eget place igen.

nu ska jag faktiskt ta dagens första öl, som den alkis jag är. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards