Alla inlägg den 15 april 2008

Av Maria - 15 april 2008 21:06

Jag sökte alltså nyss ett jobb i uppsala

Uppsala liksom?

Lite galet. 

Av Maria - 15 april 2008 18:17

Ska färga håret mörkt igen. blir ju livärdd varje gång jag tittar mig i spegeln. Blond är INTE jag.


I dag har jag suttit vak hos en döende tant hela dagen. roligare jobb kan man ju ha. Men jag börjar bli rätt duktig på det där med att "stänga av". Måste jag göra, annars blir jag galen av det här jobbet.

 Men man blir fan rätt deprimerad av att sitta och lyssna på rossel och händer som bara blir kallare och kinder som bara blir blekare.

hon dog i alla fall inte under mitt pass, skönt det.

himla söt och snäll liten tant. Från lister och allt. =(


i kväll blir det grillning igen, vi vägrar tro nåt annat än att det ÄR vår nu helt enkelt.

också så ska jag städa josses rum som jag lånat, för hon ska visst komma hem i kväll.

 Skulle visst jobba i morron med. Fast jag känner faktiskt inte för det.

mn men... 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards