Alla inlägg den 22 april 2008

Av Maria - 22 april 2008 21:04

Michael pitt. mina drömmars man. jag skulle lätt ligga med honom.

Av Maria - 22 april 2008 18:54

Jobbat som ett as i dag. Det är alltid lika kul när dom sätter ett pass för mig som egentligen är gjort för bilkörning, och jag cyklar. Cyklat säkert 3 mil i dag.

Fy fan vad vältränad jag kommer bli.

Jävla skit sömntabletter jag tog i går, sovit ungefär 2 minuter i natt. Gick sen upp och läste lite, kollade på tv och strök kläder (??).

Så när jag kom hem från jobbet och slängde mig på sängen för att ringa ett samtal somnade jag. som en stock. i 2 timmar. Vaknade av att tre katter låg överallt på mig, och josse snackade nåt om mat.

Så nu har jag käkat, ska ut på en promenix och lufta mig lite. sen in till sandra och ta en kaffe och ge henne en tröja som jag drunknar i.

Jag menar inte att hon är tjock, men hon har faktiskt precis fött barn, det har inte jag. Och hm har cp-storlekar. Är liksom medium i tröjan, men ser ut som extra large.

Jag funkar inte under stressiga dagar, heeeelt slut i huvudet. och folk har tydligen tutat och hälsat på mig flera gånger i dag och jag har inte ens reagerat.

också skällde jag ut en tant, för att hon var så jävla omöjlig. Det får man inte göra sägs det. Men hon är bara bitter och gammal, fan om jag blir sån när jag blir gammal.

jag ska bli en snäll tant, som ska behandla hemtjänsten med respekt.

Säger jag nu ja.


oh well, bye for now.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards