Alla inlägg den 18 april 2008

Av Maria - 18 april 2008 21:45

Jag har lagt akoholen på hyllan i dag, förutom en whisky som ola bjöd på.

Annars har jag jobbat hela dagen, och bdet har varit helt ok. Jag inser mer och mer hur mycket jag trivs på det stället jag jobbar. och jag hoppas FAN att jag får anställning där nån dag.


Har nyss kommit hem från sandra, kollat på talang och käkat godis och myst med söt-axel. Alltså jag börjar bli farligt sugen på det där med barn, det är ju hur mysigt som helst. jag börjar verkligen bli gammal nu.

Men det kommer förhoppningsvis så småningom, jag får väl vänta då.

En tant frågade mig på jobbet hur det ens kunde vara möjligt att jag inte har nån snubbe där hemma. Hur förklarar man det? att jag helt enkelt inte hittar nån jag gillar eller trivs med, och bara blir kräsnare och kräsnare.

Och jag blir liksom inte intresserad hur många jag än dejtar. 

Men det känns som att jag BORDE ha någon, är nog mest därför jag dejtar.

Men när jag hittar HONOM, så märker jag nog det.


Nu ska jag sätta på kaffe och kolla på "magnolia" som jag lånade på bibblan i dag. och i morron har jag en flaska rödvin som väntar på mig.

Kan ju inte vara nykter heeela helgen, det är ju bara dumt. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards