Alla inlägg den 8 april 2008

Av Maria - 8 april 2008 17:47

Jobbat i dag i alla fall. Det var ju bra.

men inget annat är bra. jag har ont i magen, är nervös hela tiden. och orolig.

för vad? för att leva typ.

jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga för att rycka upp mig själv. känns som jag prövat allt, och står stilla och trampar just nu.

allt jag försöker med överhuvudtaget, misslyckas. vad det än är. allt jag rör vid blir till skit.

man blir inte så jävla pepp.

och jag drar mig undan, mer och mer. svarar knappt i telefon. tappar konatkten med folk för att jag inte orkar med så mkt människor just nu.

det är så tröttsamt så jag spyr snart på att må så här. och jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till. ingen jävla aning.


i kväll ska jag hälsa på sandra och sen läsa, läsa läsa. köpte en MASSA böcker förra veckan. nog det enda jag orkar ta mig för.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards