Alla inlägg den 20 april 2008

Av Maria - 20 april 2008 19:49

En smygande må-bra känsla har börjat komma över mig dom senaste dagarna. Vaknar utan ångest, har inte gråtit på flera dagar.

Jag vet inte vart det kommer i från, men det är en helt underbar känsla. Jag är inte ÖVERDRIVET glad, som att jag knarkat eller nåt. Utan "normal".

Och mycket mer kräver jag inte. Snälla  snälla låt det hålla i sig denna gången.


Jag börjar till och med njuta av det underbara vårvädret, innan tyckte jag bara det var jobbigt för att alla jävlar var så glada när det var sol. Men tänka sig, nu är jag också det!

Var i skogen innan och plockade vitsippor till mormor, som värsta lilla snorungen.

också har vi grillat hos sandra i dag igen, börjar bli lite tradition det där nu.

Nu ska jag beställa lite kläder på internet. Är ute efter en prickig ärmlös klänning jag sett nånstans, och svarta ballerinaskor. så sött så. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards