Alla inlägg den 10 april 2008

Av Maria - 10 april 2008 20:01

Har fått jobba en del ändå, och ska jobba i morron med och förhoppningsvis helgen med. schysst som fan.

 och jag, sandra, ola och martin tog vårens första grillning i dag med. lite korv med bröd och så där. också har jag hyper-gullat med axel. han är för go alltså!

och bara sover och ser söt ut, skriker nästan aldrig.


i dag sa en personal på jobbet till mig att jag borde satsa på att jobba som modell i stället. jag höll på att skratta ner mig. men okej det var kul att höra ju. också sa en tant hundra gånger till mig att jag såg ut som en liten docka. kanske man inte är så jävla ful ändå.


ska till psyket i morron efter jobbet. kolla i fall jag ska byta medicin, och om jag ska fortsätta med samtalsterapin osv. men hon ville inte skriva ut fler sömntabletter till mig, på grund av mitt tillstånd och överdoserings-risken. fan med.

fast jag känner mig lite piggare faktiskt. men det har jag ju sagt ganska många gånger, och sen ramlat dit igen. men men, man får njuta av dom korta perioderna av välmående. 

nu ska jag ta en dusch, och läsa lite och sen sova. har fixat läshörna på mitt rum nu. riktigt mysigt! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards