Alla inlägg den 21 april 2008

fan

Av Maria - 21 april 2008 20:23

jag är ledsen i dag, har så ont i hjärtat.

trött trött trött på det här!!

kan någon komma och krama mig? och säga att allt kommer blir bra. 

Av Maria - 21 april 2008 19:57

I dag blev jag tillfrågad om jag vill bli fadder åt Axel, blev nästan lite rörd där. klart jag vill. fast då måste man hålla på och köpa dyra presenter varje födelsedag, silverskedar och grejer.

Men nån gång kanske jag få vettig ekonomi, vem vet.


Jag tycker synd om mitt hår, efter två blekningar och en färgning under loppet av 3 dagar har det fallit sönder typ. har gjort ungefär 30 inpackningar, ändå är det torrt som svinto. Får nog gå och klippa av ett par cm med, topparna är alldeles sönder. Så jag råder er gott folk, BLEK INTE HÅRET FÖR FAN.


jobb imorron, då måste man gå och lägga sig i tid. vilket jag suger på.

Hittade en liten gömma med sömntabletter som jag tydligen gömt undan i somras nån gång. för dom i låg i gammal väska som jag inte använt sen dess.

Så då kanske man till och med kanske få sova i natt ändå.


äh, har inget vettigt att komma med i dag.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards