Alla inlägg den 17 april 2008

Av Maria - 17 april 2008 19:55

Ja, passar inte denna kaffekoppen uuuutmärkt till mig? ha ha....fick den av Lindy för ett tag sen.


I dag blev jag väckt av madde kvart över sju och fick lite jobb, och i morron med. jag är så TRÖTT på att jobba som timvikarie. alltid bli väckt en kvart innan man ska börja, aldrig hinna äta frukost, typ sova när man kommer till jobbet, glömma plånbok annat viktigt hemma ALLTID. och aldrig hinna fixa mat att ha med sig. I dag åt jag tårta som nån fått över sen nåt möte till lunch.


Var nyss ute på promenad i skogen, och skulle TVUNGET upp på berget och gå, fast det är snorhalt där nu när det regnat. jamen självklart ramlar jag och slog sönder revbenen typ. sen började jag böla och gick hem.

föressten jag färgade om håret i går. mörkt mörkt rött. blev nöjd, och har fått många bra kommentarer, bättre än det fejk-blonda jag hade.

lägger upp bild när jag tyar.


jaha nej, lite kaffe och simpsons. sen läsa, duscha och sova. 

  

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards