Alla inlägg den 12 april 2008

Av Maria - 12 april 2008 14:20

Det var ju ett himla skitväder i dag ju. cyklade nyss till affären och blev blöt hela jag. men jag fick mina cigaretter i alla fall. tror jag ska sluta sen när jag mår bättre, bryr mig inte tillräckligt mycket om min hälsa nu för att ha motivation till att sluta.

jag räknade ut att jag lägger 600-700 kr i månaden på cigaretter. inte klokt egentligen. kunde jag fått ett par jeans, eller ett par tröjor eller en lyxig krogrunda på.

i dag har jag hela huset för mig själv. skööööönt. kanske skulle fixa ett

rave-party här. eller inte. vi får se vad som händer i kväll!


nu ska jag och sandra och axel upp och hälsa på mormor. jag fattar inte när jag blev så barnkär. jag är helt frälst i axel. kanske dags att skaffa ett eget, men då ska man ju helst ha en bra pappa till det med. och jag vill inte ha nån karl i mitt liv.

inte just nu. tar för mycket energi. och alla är dumma i huvudet ändå.


slänger in en bild på det lilla livet här :


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards