Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

dagens

Av Maria - 31 maj 2010 19:19

Socialen är verkligen knepiga. eller rättare sagt den handledaren  som jag råkat få. han är dryg, nästan lite otrevlig, och ser mest ut som han helst skulle vilja gå i pension och slippa hjälpa människor. Har i alla fall ansökt om bidrag att klara mig med i juni månad, fast det blir inte många kronor. och jag försökte dra upp det där om lägenhet hundra ggr innan han ens lyssnade. då var det precis som han glömt bort det. vi pratade om det förra gången jag var där för fan!!

så han skulle ta upp det på nästa stormöte och se om dom hade möjlighet att köra ut och se hur jag bor. och det hoppas jag verkligen, för får dom se trångt jag faktiskt bor så kan dom inte neka mig hjälp!

Blir bara irriterad varenda gång jag går i från socialkontoret.


Det gick bra på vuxenpsyk i alla fall. vi pratade lääänge, och jag tog upp saker jag inte pratat om på år och dagar. saker som har med varför jag blev deprimerad ens från första början. och hon påpekade även att jag verkade mkt piggare. och berömde mig för att jag faktiskt har DRIVKRAFT att jag VILL bli frisk. och jag VILL ta emot hjälp och jag KÄMPAR verkligen för att bli lycklig.

kändes skönt att höra.


i morron ska storasyster sandra på en sn där privat seans. Med ett väkänt och duktigt medium. förhoppningen är att få kontakt med mamma. eller mormor. och allting spelas in på band så vi andra också an höra det sen.

ska bli så spännande och det hade betytt hela världen för mig att få höra hälsningar från mamma!

jag tror stenhårt på andar och ett liv efter detta.

vad tror NI?

 
 
Minnah

Minnah

12 december 2011 21:19

Jag tror också på andevärlden. Ringer mitt medium ganska ofta.

Det tog nog mig 5 år att hitta mitt medium. Att hitta en seriös är faktiskt riktigt svårt. Kanske ska tipsa er andra om henne och sidan, http://www.spadam.se

Tack för en bra blogg och lycka till med allt.

Kram Minnah

http://www.spadam.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards