Alla inlägg den 3 december 2008

Av Maria - 3 december 2008 21:19

Jag undrade just varför mitt besöksantal var så skyhögt i dag och så såg jag att hälften av dom kommit in på min blogg genom att googla "knula". som jag hade som överskrift för några dagar sedan.


kåta jävlar därute.


ni kan väl åtminstone stava rätt? 

Av Maria - 3 december 2008 12:31

Det här med att gå utan jobb är inte riktigt min grej. vad göööör man hela dagarna??

i dag har jag i alla fall hängt hos sandra. hon jag, josse och axel har fikat lite och sådära. och nu fick jag för mig att jag vill göra julgodis så jag ska ner till affären och köpa marsipan och skit och se vad det blir av det hela.

jag tycker om att baka. men jag är verkligen inte bra på det.

sen ska jag nog upp till fridis en runda och hälsa på.

sen är det förhoppningsvis kväll och man kan snart gå och lägga sig igen.

tog 3 sömntabletter i går för jag orkade inte sitta uppe hela natten. jag hade redan sett 2 filmer och ätit upp allt gott i hela huset så jag ville bara sova. och det gjorde jag verkligen. i 10 timmar. sömntabletter is da shit! 


hoppas fan christel hör av sig snart om jobb. får jag inte komma tillbaks, för att dom inte behöver några extrafolk just nu. då får jag panik.

alla vet ju att det inte kryllar av lediga jobb därute just nu precis.

tur att jag de flesta jag umgås med också är arbetslösa. men det verkar som om det bara är jag som HATAR det. har varit arbetslös 3 ynka dagar och paniken kryper i mig.

jag vill hålla i gång hela dagarna. gå och lägga mig i sängen på kvällen och känna mig härligt skittrött och utarbetad.

som arbetslös kräver man ju knappt nån sömn.


jävla gnäll på mig i dag. det finns folk som har det värre.


jag kanske ska baka kanelbullar i stället? det har jag aldrig gjort.

kan bli mkt mkt intressant. 




Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards