Alla inlägg den 9 december 2008

Av Maria - 9 december 2008 22:33

....utan vara den här glada flickan i stället!

Av Maria - 9 december 2008 22:27

Denna bilden är tagen under min sjukaste period förra året. känner knappt igen personen på bilden. och vill påminna mig om att aldrig bli henne igen.

det finns inget liv i ögonen, vartenda ben på kroppen stack ut.

jag kollar på datumet på mobilen.

tagen 4 dagar före mitt självmordsförsök.


jag vill aldrig bli henne igen.

ska kämpa.

inte falla så långt ner.

nånsin nånsin igen. 

Av Maria - 9 december 2008 19:29

Jag har äntligen fått en tv på mitt rum. det går inte att få in några tvkanaler och finns ingen dvd MEN den har vhs! japp, så nu ska jag plöja i genom alla gamla filmer i skåpet som jag inte sett på hundra år.

hittade gamla hemvideos i går. bland annat min och malins gamla hippie-film från -97. skrattade så jag höll på att dö. minns du malin?? att vi faktiskt gick utanför dörrarna i dom kläderna. ha ha ha. gamla fina tider.


i dag har jag varit utanför dörrarna två gånger, har nytvättade kläder på mig, varit social och tillochmed duttat lite mascara på ögonen. framsteg framsteg!! 

och i morron ska jag till ekohallen och ända in till stan på kvällen och bli bjuden på middag. ja jisses ja. kommer ju bli utbränd.


nu blir det kaffe, och sen lite gamla vhs-filmer skulle jag tro. kanske hör av mig igen.

vem vet. 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards