Alla inlägg den 19 december 2008

Av Maria - 19 december 2008 22:49

By the way så funderar jag på att göra en sån här piercing. jag trivdes aldrig med den i läppen, den skavde på tänderna och var svår att pussas med. men en sån här piercing borde inte vara i vägen på samma sätt, right?

jag tycker det är riktigt snyggt faktiskt!...=) 

Av Maria - 19 december 2008 22:26

En alkoholfri fredag. yeeey jag är så duktig!

sov i sandras hus i natt för pappa och martin hade nån sorts far-och-son-fest här hemma med eddie meduza på högsta volym och julmustgrogg.

Var helt underbart tyst och lugnt och världens bekvämaste säng. sov som en prinsessa. och i kväll har jag varit där igen. gett deras katter lite kärlek och kollat på "Jaws". jag känner mig så duktig när jag klarar av att umgås med mig själv. bara vara, ta det lugnt. ingen alkohol, inga slagsmål och inga engångsligg.


min favoritbh har plötsligt blivit för liten. jag fattar ingenting. antingen har jag gått upp ett par hälsosamma kilon eller gjort en tutt-operation på fyllan eller är jag på smällen. fast den risken är ganska minimal. p-piller är väl 99,9% säkert??

dessutom ligger jag knappt nuförtiden.

det är julgodiset som har satt sig på hullet. lär det va. jag är ju ett big fan av socker så det vore ju inte så konstigt.

jag skulle dö om jag fick diabetes.

också är jag livrädd för sprutor med.


nu ska jag hitta nåt att roa mig med. och i morron sticker jag så det blir tyst här i helgen.


puss mina små krattor!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards