Alla inlägg den 4 december 2008

Av Maria - 4 december 2008 16:36

tjaaabba lääääget??

ännu en arbetslös dag. den har sett ut ungefär så här: vaknade, åt frukost, pappa skällde lite på mig, gick in till sandra, åt en massa chokladkex och lekte med axel och pratade skit, kom hem, vandrade runt i huset lite, gick en runda, det började regna, gick hem, tog en bok, la mig på sängen, somnade med boken i ansiktet, rudi ringde och väckte mig. så nu är jag uppe igen.

ska fixa käk. sen kommer rudi med lite filmer och så blir det filmkväll här.

trevligt med sällskap i alla fall.


helt ärligt. att vara arbetslös är ju inget kul alls. man får mkt tid att fundera och tänka och ha ångest. men whaaaatever. jag är på skinande humör i dag ändå. konstigt nog.

allt julgodis jag martin och josse gjorde i går är slut. förutom en som martin gjorde som det står "THX" på och som har fastnat i tallriken och den som jag gjorde till pappa som det står "s" på. pappa heter sven så nu vet ni det.

jag mådde liksom nästan lite illa i går när jag gick och la mig. allt detta socker!

men jag är ju gottegris så det är rätt lugnt.

allt med socker....mmmmm....


aldrig aldrig aldrig att jag skulle få för mig att banta. 


mat var det ja. qournfärs och makaroner. det blir bra det. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards