Alla inlägg den 11 december 2008

Av Maria - 11 december 2008 22:01

var inne på den här sidan: http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html


enligt den sidan ska jag endast leva tills jag blir 54.

det var inga bra framtidsutsikter det.


testa själva vet ja! 

Av Maria - 11 december 2008 13:28

I går var det heldag med julklapps-shopping. jag gjorde av med cirka 2000 och knappt en tredjedel gick till julklappar. jag är hopplös med plånboken i handen.

köpte ett par nya skor bland annat. knallröda med militär-snörning typ eller nåt. fina. men jag kommer nog inte använda dom särskilt mkt med  tanke på att dom är rätt kalla och svåra att hitta kläder som passar till.

köpt julklappar till alla utom josse och sandra för dom var med och handlade, så det kunde ju blivit lite svårt. men det får bli en omgång till innan julafton.


i morron är det urnsättning för mormor. verkligen på tiden. ganska längesedan begravningen nu. 

vi ska vara i mormors hus på julafton. som vi alltid varit. men utan mormor för första gången. kommer att kännas jättekonstigt. och för första gången ser jag inte fram emot jul. överhuvudtaget.

jag brukar älska jul annars.


2,5 vecka arbetslöshet nu. man hittar rutinen och vänjer sig. men jag tänker fortsätta leta jobb som en galning. detta var verkligen inte rätta tidpunkten att bli arbetslös. dom säger ju upp folk till höger och vänster. i stället för att anställa. men skam den som ger sig.

jag har en bra egenskap. och det är att jag är ambitiös. lägger mig inte ner och ger upp. jobben kommer inte och knackar på dörren.

det måste man själv fixa. och jag VILL verkligen jobba. det är min grej liksom.


anyhow. inget mer vettigt just nu. är röksugen så jag dör snart. har försökt dra ner på skiten. men det går inget vidare. 16-17 cigg om dagen.

det är riktigt äckligt faktiskt.


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards