Alla inlägg den 27 december 2008

Av Maria - 27 december 2008 20:22

Det finns en katt här i huset som inte gillar mig. Malte. jag vet inte vad jag gjort honom. fösökte klappa honom nyss och han rev mig över hela ansiktet. jag fick blod på näsan. dumma katt.


Nu ska jag fortsätta läsa som jag dom senaste tre timmarna. "Låt den rätte komma in". jävligt bra bok. får väl ta och se filmen sen med.


tjo!

Av Maria - 27 december 2008 12:00

Alltså vissa personer på mitt jobb är så jävla tröga. jag ringde i morse och sa att jag inte kunde komma för att jag inte kunde cykla i det här vädret och hade ingen skjuts. MEN att jag kommer i morron för att då kunde pappa köra mig.

nu visar det sig att dom beställt en vikarie till mig i morron med i alla fall. för dom trodde jag var sjuk. jag sa ju att jag INTE var det. dom lyssnar fan inte vad man säger. så nu försvinner en hel helg med lön. ganska bittert. när jag ville jobba i morron. så nästa jobb-pass blir inte förrens på måndag och jag sa TYDLIGT. BESTÄLL INGEN VIKARIE FÖR MIG PÅ MÅNDAG ERA DUMMA JÄVLAR (inte riktigt men...).

oh well, då kan man väl lika gärna njuta av att ha ledig helg.

ska börja med att städa och tvätta. det har jag inte hunnit med sen tidernas begynnelse. och passa på att varva ner lite. INGEN FEST.

hör nog av mig sen igen. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards