Alla inlägg den 8 december 2008

Av Maria - 8 december 2008 23:18

Jag har både duschat, ätit en riktig måltid och skrattat en gång i dag.

1-0 till mig.


in your face depression! 

Av Maria - 8 december 2008 15:43

Det är jobbigt när man inte ser någon mening med att stiga upp ur sängen, duscha, klä på sig kläder,äta, kamma håret känns till och med meningslöst.

jag har tänkt hela dagen att jag skulle göra något att äta. men tappar lusten till det hela tiden.

jag skulle åka in till stan i kväll och umgås med dennis. men orkar inte ens ta mig in dit. total avsaknad av energi. orkeslös av att göra ingenting.

jag är glad att jag kommit så långt att jag faktiskt har kläder på mig i dag.

ska tvinga mig själv att duscha i kväll.

och ta en promenad. går väl runt huset och tar en cigg och sen går jag in och lägger mig på sängen igen och stirrar ut genom fönstret.


jag gick från att vara helt ok till att bli en zombie under loppet av en vecka. och gått från att sova ingenting till att inte vilja annat än sova. skulle gärna sova hela dagen om det gick för sig.


jag måste äta. tvinga tvinga tvinga. inte rasa i vikt igen. nej nej nej. jag måste ta mig i kragen. kan någon hjälpa mig? 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards