Alla inlägg den 23 december 2008

Av Maria - 23 december 2008 21:08

Hey babes!


Julklapparna är inslagna, granen är klädd. maten är färdig och jag och frida har druckit glögg. nu kan julen börja.

jobbar bara fyra timmar i morron, så är lagom hemma till julbordet.

har lovat en tant på jobbet att göra henne lite julfin morron. så jag ska ta med mig lite smink också ska vi rulla håret på henne. roligt att glädja dom gamla lite, hon var så tacksam den söta lilla tanten!

också har jag fått en skumtomte av Noah och en puss på munnen. och nu längtar jag även till juldagen. frida har fixat och härjat så det kommer bli kanon! har till och med köpt julcider. med smak av kanel och äppel. jajjämän.


jag saknar sandra. och axel. dom har sommar nu. känns som jag inte hört axels skratt på evigheter. konstigt att man kan bli så färst vid en unge.


jag ska skaffa barn. men vill inte ha någon man. tips på hur man gör det?


oh well...kanske borde få lite skönhets-sömn nu som man pallar med dom här dagarna.


god jul mina vänner! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards