Alla inlägg den 30 december 2008

Av Maria - 30 december 2008 22:52

Snälla mig vad meningen är?...med allt?....med livet?

jag blir galen. jag söker. letar som en galning. efter en uppenbarelse. nåt som säger att detta är därför jag finns till.

varför finns man till?  är det verkligen så simpelt att livet går ut på att fortplanta sig?...skaffa barn, finna nån sorts kärlek..gifta sig....jobba till pensionen...och sen vänta på döden?

det måste finnas nånting MER!!

allt känns trivialt, man gör saker för man ska göra det. anpassa sig till samhället. jag undrar om NÅN därute vet vad meningen är??

Jag är inte deppig just nu. men jag funderar för mkt, jag tappar fofästet när jag inte har någon morot. nåt som lockar mig framåt. med löfte om att det finns något mer bakom hörnet.

har ni funnit meningen med livet? 

Av Maria - 30 december 2008 11:45

Jag vet att det är skittråkigt att jag aldrig kan lägga upp några nya roliga bilder. det är ju sånt som piffar upp en blogg. Men min jävla fittkamera har varit sönder ungefär sen jag köpte den. så jag ska försöka spara i hop till en ny.

så ni får nöja er med en pissgammal bild i stället, kan ju va skoj det med. är väl 19-20 på den här.


nu ska jag färga håret. brun-rött. har cirka 3 dm utväxt, så jag tyckte det var på tiden. ser lite väl punkish ut just nu. råttfärgat däruppe och knallrött i topparna.

skriver nock mer sen.


tjo!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards