Alla inlägg den 14 december 2008

Av Maria - 14 december 2008 19:24

Jobba i morron. känns konstigt. måste gå och lägga mig i tid och göra lunchlåda och hela köret. man vänjer sig tydligen lätt vid ledigheten.


tänker för mkt på en viss person. fast jag vet att jag inte borde. jag fastnar så lätt. jag har fått hjärnspöken.

och fryser gör jag. fast jag har dubbla strumpor och morgonrock och filt. jag gillar inte kyla. jag skulle med vilja åka iväg över jul och nyår. lyckliga sandra som ska till florida. där är det nog varmt.

blir första julen utan sandra sen...vi föddes?

ingen familjen holmström, och ingen mormor. vilken jävla jul. 

och blivit bjuden på värsta festen i karlskrona på juldagen, men skulle ju inte förvåna mig om jag ska jobba dagen efter. ska få schemat i morron.

ska försöka pricka in nån dag ledigt och åka till niclas(www.niclasharvia.com) och bli avgjuten. han är riktigt duktig, så det kan nog bli fint! är bara lite rädd att få cellskräck i gipset. men det återstår att se. trevlig snubbe det där.


anyhooow. jag är hungrig. macka med ost?...jaaa! 

Av Maria - 14 december 2008 16:16

Grymma dansare, och vackert scenspråk!


stället där killen sliter ut tjejens hjärta (på låtsas...duuh) är bäst. jag får gåshud.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards