Alla inlägg den 6 december 2008

Av Maria - 6 december 2008 21:35

Det är bara att konstatera. jag tål helt enkelt inte alkohol längre. ännu en dag som varit helt förstörd av spya och huvudvärk. det är nånting som gör att min kropp ser det som ett gift nuförtiden. kan vara medicinen, eller nåt annat fysiskt fel. jag vet inte.  jag har ALDRIG hållt på så här innan. och jag dricker inte mer nu, snarare mindre. det är helt enkelt inte värt det.

jag ska bli den tråkiga nykteristen nu, så kan ju folk tycka vad dom vill om det.


plus att jag är trött på allt skit som händer på fyllan. i går fick hälften av oss snefylla av tequila och det blev massa slagsmål.

jag slogs också. och jag blev slagen.

blev ovän med rudi. visste inte vart jag skulle sova och började ringa runt hela stan, men ingen som svarade för klockan var närmre fyra på morronen.

fullständig kaos. jag började gråta i panik och virrade runt och tappade massa grejer.

tillslut fick jag i alla fall sova hos rudi.

människor blir dumma på fyllan.

och jag är trött på det nu.


sovit i princip hela kvällen. ska försöka ge mig på dagens första kopp kaffe nu om magen tillåter det.

tappade mina lilla medicinpåse nån gång under hemfärden och när vi letade upp den i dag igen så var alla sömntabletterna och alla lugnade tagna. tackar i alla fall för att jag fick behålla mina p-piller och cipralexen.

fattar inte hur folk vågar plocka upp mediciner från gatan???


ja ja....tvätta av smink över hela ansiktet. sen kaffe ja och sen sno martins tv.


hörs!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards