Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 3 december 2008 12:31

Det här med att gå utan jobb är inte riktigt min grej. vad göööör man hela dagarna??

i dag har jag i alla fall hängt hos sandra. hon jag, josse och axel har fikat lite och sådära. och nu fick jag för mig att jag vill göra julgodis så jag ska ner till affären och köpa marsipan och skit och se vad det blir av det hela.

jag tycker om att baka. men jag är verkligen inte bra på det.

sen ska jag nog upp till fridis en runda och hälsa på.

sen är det förhoppningsvis kväll och man kan snart gå och lägga sig igen.

tog 3 sömntabletter i går för jag orkade inte sitta uppe hela natten. jag hade redan sett 2 filmer och ätit upp allt gott i hela huset så jag ville bara sova. och det gjorde jag verkligen. i 10 timmar. sömntabletter is da shit! 


hoppas fan christel hör av sig snart om jobb. får jag inte komma tillbaks, för att dom inte behöver några extrafolk just nu. då får jag panik.

alla vet ju att det inte kryllar av lediga jobb därute just nu precis.

tur att jag de flesta jag umgås med också är arbetslösa. men det verkar som om det bara är jag som HATAR det. har varit arbetslös 3 ynka dagar och paniken kryper i mig.

jag vill hålla i gång hela dagarna. gå och lägga mig i sängen på kvällen och känna mig härligt skittrött och utarbetad.

som arbetslös kräver man ju knappt nån sömn.


jävla gnäll på mig i dag. det finns folk som har det värre.


jag kanske ska baka kanelbullar i stället? det har jag aldrig gjort.

kan bli mkt mkt intressant. 




Av Maria - 2 december 2008 19:51

Så vackert så jag får gåshud.


Thomas newman- any other name

Av Maria - 2 december 2008 19:48

Helt plötsligt fick jag en sån otrolig lust att blrja gråta. hysteriskt. hela kvällen.

vet inte vad det är med mig.

jag är totalt värdelös. mitt liv är värdelöst. det finns inte en pusselbit som ligger rätt i mitt liv.


inte en enda. 

Av Maria - 1 december 2008 18:06

Total vätskebrist sen min spyorgie i går. var i affären och köpte 7 st Mer. dom är slut nu. bara dricker och dricker och är fortafarande lika törstig.

i dag har jag även för första gången smakat pepparkakor med ädelost som alla snackar så jävla mycket om. blev inte särskilt imponerad. varken gott eller äckligt. ingenting särskilt alls. för i tiden brukade jag alltid ha ost på sockerkaka. det var grejer det.


jag har varit duktig i dag. städat, tvättat och hanlat och ringt lite viktiga samtal. och nu tänkte jag ge mig in på att fylla i min lönelapp com jag MÅSTE lämna i morron. två dagar för sent. hoppas jag får lön ändå denna månaden.

och nu håller dom på att lägga nya scheman till mig och camilla och som vanligt får vi snällt vänta hemma utan jobb tills dom är färdiga. så där försvinner lite pengar.

men kan va skönt med ett par dagar ledigt. även om man verkligen känner hur pengarna bara rinner i väg för varenda dag man är hemma.

så i kväll blir det movie-night. har ett par schyssta filmer som josse hade. och pappa jobbar kväll så jag har tvrummet heeeeelt för mig själv.

det är det bästa. när han jobbar kväll.


nu ska jag gå på jakt efter nåt mer att dricka. 


Av Maria - 1 december 2008 16:21

I morron ska dom sätta i gång min mobil igen!....bra....en vecka utan mobil tär på psyket ska ni veta.

nu ska jag cykla till affären och köpa cigg och choklad. mumsi.

såååå   catcha later 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards