Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Maria - 2 januari 2009 23:00

Och plötsligt glimmade solen till i allt det mörka.

någon bra hände mig.

man ska alltid vänta ett par timmar med självmord. saker och ting kan alltid vända. hastigt och lustigt. 

Av Maria - 2 januari 2009 18:53

Varje gång du förnedrar mig känner jag mig lika blåst. lika utnyttjad. men efter hysteriska gråtattacker och panik-letande efter vassa föemål så slår det mig varenda gång. det ger mig bara mer styrka när du gör så. mer styrka att vilja kicka din röv och skaffa ett så jävla mkt bättre liv än vad du har.

så jag tackar dig för den tjänsten.

men jag är så arg på mig själv att jag går på skiten gång på gång på gång. fast jag vet att du alltid kommer att vara samma människa. och att min extrema törstande efter tyck om mig! leder till att jag bara skadar mig själv. jag tycker inte ens om dig. men du är en fruktansvärt manipulerande person. och jag vet att du varit så mot en stor del fler tjejer än mig.

jag skulle så gärna vilja varna dom för dig. dom snälla, oskyldiga flickorna du ger dig på. jag KÄNNER dig. jag vet hurdan du är. du kommer såra hela bunten. äckel.

jag är så mkt bättre än dig. snyggare och smartare och framförallt mer ödmjuk.


veckan som kommer kommer att bli bäst. då kommer 3 sötnosar hem. sandra! josse! och jörgen...som lovat bjuda på middag.....;)


i dag är det visst fredag, men det skiter jag fullständigt i. ångesten ligger tryckt över hela bröstet. och jag ska dränka den med sobril alkohol och blod. 

kanske morgondagen blir bättre. kanske inte.

kanske skulle läggas in på psyket. kanske inte. det återstår att se. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards