Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Maria - 5 januari 2009 18:29

Nu har vi varit inne hos sandra och hälsat dom välkommna hem! kollat på foton genom tv:n och fikat. och så hade hon massa presenter med sig hem. jag fick en hel påse med trosor från Victorias secrets. string, hotpants, spets, lite smått och gott. sexigt värre!

var så roligt att se dom igen. och krama axel! känns som han blivit ännu större. och kan sitta utan att ramla och säger obegripliga ord.

så nu är allt som vanligt igen...=)


jag tror att jag fått ett virus på balansnerven eller nåt. min yrsel vägrar försvinna. och lite då och då svartnar det helt för ögonen. och jag har svårt att fokusera blicken för det snurrar så mycket.

har det inte gått över på ett par dagar till så måste jag gå till läkaren.

verkar inte normalt ju.

jag kanske skriver mer sen. den här ljusa färgen på skärmen gör att jag mår illa av yrsel.

tjingepling!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards