Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Maria - 15 januari 2009 12:47

Det är svårt att få rutiner när man inte jobbar. I dag gick jag upp halv fem, för jag var pigg och tyckte jag sovit färdigt då. visste dock inte riktigt vad jag skulle ta mig för så jag åt glass och kollade på Greys anatomy. sen kom martin upp och skulle till skolan och tyckte jag var störd som var uppe mitt i natten när jag inte behövde.

så jag tvingade mig själv att gå och lägga mig en stund till.

Sen gick jag upp,käkade frukost. lagade min skor med silvertejp. och gick ut på skogspromenad. och nånstans mitt i alltihopa fick jag för mig att hoppa på stenarna för jag fick för mig att det skulle göra mig lycklig som en småflicka.

slant och gick ner mig i sjön med ena benet och var isbit när jag kom hem.


nu ska jag sortera tvätt och byta sängkläder och sån sån där allmän kvinnogöra. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards