Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Maria - 28 januari 2009 19:01

Bläddrade i aftonbladet på vägen hem. där stod det att nästan hälften av dom som sökt alfakassa i augusti-september förra året FORTFARANDE inte fått några pengar. och jag har precis skickat in min ansökan. har jag tur, kanske jag får pengar till sommaren?

det här är PREEEECIS den exakta anledningen till att jag inte vågar ha lägenhet igen förrens jag har fast jobb. hade jag haft hyra att betala nu och mat att köpa hade jag suttit så jävla mycket i skiten. utan pengar i flera månader. det är sjukt!!

men det värsta är att jag vet inte hur jag ska betala mina räkningar. tandläkaren, studielånet, mobilen och allt annat skit jag måste betala varje månad . och cigg? och vegatrisk mat? jag kan inte be pappa köpa mat och nöjen till mig. han är ensamstående på fabrikslön.

skit.


by the way så gick roadtripen bra. *biiiip* hittade både klänning, skor, tiara och underkläder för under 6000! inte illa pinkat. och sååå vacker var klänningen. hon kommer vara en prinsessa.

kom nyss på att brudtärnornas uppgift förutom att hålla släpet och brudbuktten och hålla koll på eventuella barn även är att ordna möhippa. kul!!...=D

jaja, nu ska jag tröstäta choklad.

Av Maria - 28 januari 2009 09:05

Trött trött trött. vaknade klockan sex, det var ett jävla liv här. och sen orkade jag inte somna om. utan har suttit och glott på kassa serier och druckit kaffe och undrat varför jag drömt om döden hela natten.

jag fick dessutom duscha i mans-tvål för kvinno-tvålen var slut. så jag tänder nästan lite på mg själv just nu.

och så har jag plockat upp musinävlor från hallgolvet. så jag har haft en underbar morron, verkligen. har druckit Berocca för att piggna till lite, jävla sömnhelvete. vrider så mkt om nätterna att madrassen ligger halvt på golvet varenda morron när jag vaknar. och dessa mardrömmar! jag blir knäpp.

döden, blod, rep, pistoler och mord. är jag inte sjuk i huvudet när jag är vaken, så är jag i alla fall det när jag sover.

anyhow, mitt hår är bortom all räddning i dag. det börjar bli alldeles för långt, den jävla svintomanen. är väl snart dags att klippa av skiten igen. mitt hår mår bäst av att vara kort. då kan det inte locka sig och stå åt alla håll och kanter och vara allmänt jävligt.

nu ska jag klä på mig, ta ett par cigg och sen ut på roadtrip till skåne. herrå! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards