Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Maria - 18 januari 2009 23:18

jaha, nu börjas det. nu måste jag snart fundera på sängen om jag ska komma upp i vettig tid i morron. tog nyss 5 st Valerina.Missbruk är det bästa bruket. dom smakar skit. blanding mellan kattpiss och avlopp. också får jag bara ont i magen av dom.


jag hatar kvällar överlag. min ångest är i sitt esse då. och det är just vid denna tide som jag ska lösa alla mina problem. jag kan gå en hel dag utan tänka nämnvärt sen kommer allt som en stormvåg över mig på kvällen.

jag har ett jävla skitliv. i en jävla skitvärld.

det finns ingenting som gör det värt. jag kan gå runt och låtsas som ingenting. men ärligt? PISSLIV.

Jag är alldeles för lik sylvia plath. jag känner nån sorts samhörighet med henne. vi verkar vara/var av samma skrot och korn.

en av dom som insett hur värdelöst livet är.

jag ska inte blogga på kvällen. då blir det så här.

i morron bitti är jag back on track igen ska ni se.


efter en helvetes natt.

jag behöver sällskap. jag sover så mkt bättre då. kom och sov hos mig!

Av Maria - 18 januari 2009 16:42

Sådärja, nu har jag varit på kusin-kalas. och jag är mätt. så jag håller på att kräkas. tårtan var sååååå god! och jag var ju tvungen att ät så mkt jag kunde då. så nu behöver jag nog inte äta på flera dagar.


ge mig min sömn tillbaka!  i natt var jag uppe och virrade till cirka fem-halv sex för jag var klarvaken. och det har varit så i princip hela veckan. jag försöker göra allt rätt. jag ser till att inte sova för länge på morronen, jag dricker inte kaffe efter åtta, jag brukar ta en promenad på kvällen för att varva ner, jag stänger av tv och allt och har det kolmörkt och svalt när jag ska sova. och jag brukar till och med ta ett par Valerina natt. men icke. pigg som en lärka efter tolv. varje natt.

och sömntabletter får jag inga fler. för jag käkade upp dom för snabbt. en förpackning som skulle vara en månad, fick jag att vara knappt två veckor. men min toleransnivå har blivit så pass hög att EN tablett har ingen som helst verkan på mig. jag måste ta 2-3 stycken.

men nu var det slut med det. tack fabror doktor. verkligen.

jag blir nästan nevös varje kväll när det börjar närma sig sov-dags. ska jag få sova i natt?? spänningen stiger.typ. 

det är drygt att va vaken om nätterna. om nätterna är tankarna som värst. och om natten känner man sig ensammast i hela världen. 


anyways. jag känner för att vara social i kväll. så vi får väl se vad jag gör åt den saken. annars ska jag mest gå runt och va mätt. och i morron ska jag till arbetsförmedlingen. yey!  det är ju så skoj.jag har inte ens skrivit in mig som arbetslös än. jag vet bara vilken skit som väntar. papper, papper, papper. tjat om ersättning. idiotiska kurser och sen tvingar dom säkert ut mig på praktik. men jag klarar mig inte på den minilön jag får just nu, och måste  tyvärr krypa till korset och ansöka om bidrag.

men jag får väl avslag som vanligt. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards