Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Maria - 14 januari 2009 18:13

Shit, vad det piper och väser när jag andas. jävla cigg.

nu ska jag upp till Frida och spy skit över världen. så där som vi brukar göra.

puss. 

Av Maria - 14 januari 2009 14:24

Gjorde en lista jag snodde av Amanda:


Hur lång är du?:  179 cm


Hur mycket väger du?:  nåt mellan 65-69, pendlare.


Civilstatus: Jo jag har en pojkvän med långt hår som spelar i ett band och knullar som en gud. neeee, skoja bara.


Är du lycklig?:   nja, nee....inte fruktansvärt olycklig heller. pendlare här med.


Har du några husdjur?:  jo, 3 kissar Gabriel, Freja och Sussi.


Vad är det första du ser hos det motsatta könet?:  Hår,ögon och armar


Har du sex på första dejten?:   tja, varför inte?...lika bra att testa innan man ödslar mer tid.


Hur är en perfekt dejt för dig?:   Kinamat, öl, prata prata prata. inga filmer det är så osocialt. spela spel är kul.


Vad är den viktigaste egenskapen din partner ska ha?:   Att vara enormt bra på att kyssas. kan han inte kyssas är det inget att ha.


Favoritmat?:   potatisgratäng. och choklad.


Hur många sexpartners har du haft?:  hmm...mkt personlig fråga. inte över 30 inte under 10. det får räcka så.


Favoritpersoner i ditt liv?: åhh...jobbig fråga. min familj. och mina vänner. inga namn nämnda för rättvisans skull.


Är du kär?:  neee, inte särskilt


Är någon kär i dig?: det är det säkert nån som är. jag är oemotståndlig.


vad har du på dig just nu?:  Grönt linne, svart bh, svarta hipsters,joggingbralls och Hellokitty.strumpor


Vad har du under kläderna?:  jahaja, jag svarade på allt på en gång. se ovan.


Jag orkar faktiskt inte göra resten av listan, den var tråkig. nu ska jag ut lite. ciao! 



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards