Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Maria - 10 januari 2009 18:54

Febrig och snorig och jävlig. åkt på fittförkylning. vilket i och för sig var rätt väntat när jag bara umgåtts med förkylda personer. hela rudis familj var sjuk och hela familjen holmström. Men jag jobbar ändå denna helgen. har inte råd att va sjuk dom ynka dagar jag får jobb.

Inte varit på mitt jobb på hela veckan. och varenda gång jag kommer dit igen, som i dag. så jag känner jag mig HEMMA. Det är ju där jag ska jobba, och ingen annanstans. kan inte någon gå i pension snart? och släppa fram oss ungdomar?


Snart vaknas det potatisgratäng. det bästa jag vet här i livet, näst efter choklad.

Jag känner att jag har lite saker att se fram emot. faktiskt. så helt hopplöst är inte livet, trots allt.


en hemsk sak hände nyss. jag satt ner och skulle resa mig och mitt piercing-smycke i naveln fastnade i byxkanten. det bloade ganska mycket. sånt är otrevligt.

man ska inte ha smycken där man inte kan ha koll på dom.



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards