Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Maria - 30 januari 2009 19:13

Alltså jag måste verkligen skaffa en vettig läshörna. Min lilla dröm är att ha en gungstol och en sån där lampa med dimmer så man kan bestämma ljuset, och ett litet bord att ställa kaffekoppen på.

just nu får jag ligga på mage på sängen och läsa. för ligger jag på rygg så somnar jag. och jag har ingen fotölj och lyset är skitdåligt. och här nere i soffan är det alltid nån som kollar på tv, och då kan inte jag läsa. och sitta vid köksbordet känns väldigt...menlöst?

eftersom jag är en sådan som läser i flera timmar isträck så har jag gaaaanska ont i ryggen efter att ha legat på mage ett tag. dagens i-landsproblem?


jag är mätt som en älg. precis ätit pommes frites och vegschnitzel. och för bara ett par timmar sedan var jag hos jörgen som bjöd på både pastasallad och kaffe med kanelknäcke. min mage är inte van vid såna mängder mat på en och samma dag. och plus att jag har en hel påse smågodis som jag bara MÅSTE äta upp i dag. ett i-landsproblem till?


nej nu får det va fan va bra med inlägg i dag. jag har fått skrivnoja. kanske ska sikta på att ta mig upp i topplistan på "mest aktiva bloggar"?

Jag behöver fortfarande 20-30 läsare till för att komma upp topplistan på "mest populära bloggar" . men äh det bryr jag mig inte så mkt om. är nöjd mina läsare...=)

nu ska jag återgå till min bok "Prozac" och få lite ryggskott till. 

Av Maria - 30 januari 2009 17:07

Jag ville bara meddela att jag har sett färdigt "sagan om ringen". det tog bara cirka två veckor.


Och nej den var inte värd besväret.


skitfilm. 

Av Maria - 30 januari 2009 10:21

Goood morning folks!


Var även i dag uppe halv sex och gjorde frukost och duschade. MEN sen kröp jag faktiskt ner i sängen igen. och sov i alla fall 1,5 timme till. så jag känner mig pigg i dag. ska ta bussen in till stan och lämna lönelappen på jobbet, handla och låna fler böcker(3 böcker är ingenting för en bokmal) och sen dricka kaffe med Jööörgen.

och sen hoppas jag att vik ringer så jag kan få jobba i helgen. helt ok att jobba helg, för det är bättre betalt och jag har inte ännu planerat nåt för helgen i alla fall.

När var jag senast på en fest? när drack jag öl med mina vänner sist?  minns inte ens. har ingen lust med sånt just nu. Gillar att leva lite lugnt för tillfället. men folk tycker nog jag beter mig lite märkligt. kommer med undanflykter så fort någon frågar om jag vill hitta på nånting. men jag orkar inte förklara, och förhoppningsvis finns dom kvar när jag är redo att börja leva igen.


Im not crazy, im just a little unwell

right now i now you cant tell

but stay a while and maybe then you see

the one i used to be

me

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards