Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Maria - 4 januari 2009 20:42

Snurrig och lustig. sov konstigt i natt. vi gick och la oss vid halv tre. Ola somnade som en stock. jag låg nog vaken framåt 6-7 på morronen dock. smög upp och tittade lite till på boxningen på tv4 sport. Min nya fetisch.

Två halvnakna muskliga män som pucklar på varandra och är allmänt manliga och macho. det funkar nog ungefär som mjukporr för mig.


varit inne hos sandra och städat undan efter mig. och klappat katterna och vattnat blommorna. i morron kommer dom hem! YEEEEEEY!!

och nu ska pappa köra och hämta josse med. snart är vi enade igen. allihopa mina älsklingar. och i morron blir det arbetsförmedlingen för femhundradetolvte gången. mitt vik gick ut nu i fredes så nu är jag arbetslös igen. totalt jävla hopplöst att jobba som springvikarie! jag funderar på att söka helt andra jobb. inte som undersköterska utan byta bana helt. för här verkar inte finnas några jobb att hämta. (som dom skröt om sååå mkt under utbildningen).


jag måste nog börja dricka Blutsaft(eller Blodsaft som Ola kallar det). känner mig svag och svimfärdig. jävla blod till att va dåligt på att cirkulera. och kass kvalite är det säkert med.

så nu ska jag gå och svimma lite eller så. sen ska jag kolla på boxning.

Jag hjärta boxning.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards